Potisk propisek není nic nového pod sluncem. Setkáváme se s ním prakticky na každém kroku – doma, v zaměstnání i ve školách, propisky patří k nejpoužívanějším předmětům v domácnosti, a to i přesto, že má téměř každý z vás k dispozici mobilní telefon. Tohoto jevu si je vědoma řada firem a institucí a jistě vás nepřekvapí, že na nějaké veřejné či neveřejné prezentaci nebo školení obdrží příchozí hosté jako prezent propisku s firemním logem.
Propisku si pak donesete domů, zastrčíte do kapsy, do zavazadla nebo do hrnku a máte v podstatě neustále na očích akci, které jste se vy nebo vaši blízcí zúčastnili. Propiska je pak jakýmsi fetišem, vzpomínkou a upomínkovým předmětem, a jde-li o záležitost příjemnou, může vás přimět k nové objednávce zboží či služeb.
Potisk propisek je tedy s trochou nadsázky řečeno psychologický tah, jak upoutat pozornost a přesvědčit potenciální zájemce o bližší kontakt a seznámení se s tím, co nabízíme. Nemusí přitom jít čistě o komerční záležitost, propiskou můžete lidem sdělit nějaké zajímavé informace na téma, které vám připadá aktuální a zajímavé, například z oblasti zdravé výživy, duchovního povědomí, mezilidských vztahů, sportovních akcí, cestování atp.
Výhodou tohoto postupu je také relativně nízká cena propisek, je to běžné spotřební zboží a zvolíte-li zajímavý tvar a barvu, můžete oslovit velmi široké spektrum osob včetně dětí. Ostatně, děti milují různé tužky, pastelky a fixy, s nimiž si mohou podle vlastní fantazie kreslit a psát, co chtějí, a tak jim můžete udělat radost třeba i v případě, že prodáváte dětské hračky, oblečení či potravinové doplňky a zdravou výživu pro kojence, batolata či předškolní děti.
Potisk propisek se vyplácí zejména ve vyšším počtu kusů, tehdy získáváte množstevní slevu a máte pak možnost oslovit i velký okruh klientů buď formou dárků k nákupu nebo v rámci pořádaných přednášek či prodejních akcí.